Kom til et inspirerende foredrag med

 

Kurt Nielsen

– indehaver af Faciteam

 

Kurt giver dig levende inspiration til at skabe den gode salgsplatform hvor kunden er i centrum og hvor du får mulighed for at skabe mersalg og derved merindtjening. Han vil bl.a. stille følgende spørgsmål:

  1. Er alle medarbejdere bevidste om den gode kundeoplevelse
  2. Har alle fokus på mersalgsmuligheder og rådgivning i kunderelationen
  3. Hvad er de vigtigste kunders ”DNA”?
  4. Hvordan mærker kunderne jeres faglighed?
  5. Hvordan er kontaktplanen til de vigtigste kunder?
  6. Hvordan får du nye kunder i din butik og til din virksomhed?
  7. Hvilke nye kunder er der i pipelinen?

Ovenstående kan lyde nemt og banalt, men er ofte en svær udfordring. Godt salgsarbejde kan måles på bundlinjen og skal planlægges grundigt. Hvis ikke alle i virksomheden er bevidste og opmærksomme på vigtigheden af f.eks. kropssprog og attituder udadtil, såvel som indadtil i salgsarbejdet, kan meget potentielt salg og dermed indtjening gå tabt.

 

Hvornår:         Mandag d. 28. oktober 2019 kl. 16.00 – 18.00

Hvor:               Festsalen ovenpå SuperBrugsen i Højby, Højby Stationsvej 8, 4573 Højby

Tilmelding:     Senest fredag d. 25. oktober 2019  på  margrethe@odsforum.dk

Pris:  Ikke medlemmer kr. 100, gratis for medlemmer og deres medarbejdere

 

 

Lidt om Kurt og Faciteam:

Kurt har fokus på den gode kundeoplevelse og betydningen af at bringe faglighed og viden i spil overfor kunderne. Kurt har en lang karriere i den finansielle sektor. Han har arbejdet med erhvervskunder, salg og ledelse i hele karrieren. Både som erhvervsrådgiver, erhvervskonsulent, erhvervschef for en region og afdelingsdirektør. Sideløbende har Kurt undervist i salg, ledelse og kommunikation i mange år. Kurt har haft sin egen virksomhed i 4 år med fokus på salg, kommunikation og ledelse. Sideløbende løser Kurt opgaver i virksomheder omkring strategi, salg, salgsledelse medarbejderudvikling, teams m.v.